Speciale partnerprogramma’s voor managed service providers van Commvault

Commvault heeft nu speciale partnerprogramma’s voor managed service providers (MSP’s) en aggregators. Deze bieden hen gerichte ondersteuning voor hun bedrijfsprocessen en helpen hen met het aanbieden van door Commvault ondersteunde Intelligent Data Services aan wereldwijde klanten van elke omvang.

Als reactie op de fundamentele verschuivingen binnen het IT-landschap doen steeds meer organisaties een beroep op managed service providers. Hun op verbruik gebaseerde diensten voorzien in alle benodigde technologie en kenmerken zich door kostenefficiëntie, schaalbaarheid en gebruikseenvoud. Commvault ziet dit als een snel groeiende markt. Het heeft zijn brancheleidende Partner Advantage Program daarom verder ontwikkeld om MSP’s en aggregators alles te bieden wat ze nodig hebben om succes te boeken. Partners kunnen op verschillende manieren als partner optreden en profiteren van incentives die hun winstgevendheid ten goede komen. Dit wordt aangevuld met gezamenlijke verkoopactiviteiten en regionale ondersteuning, uitgebreide training en marketinghulpmiddelen die de groei van partners bevorderen en hen helpen om meer deals in de wacht te slepen.

“Een van de belangrijkste doelstellingen van Commvault is om onze partners in staat te stellen om Intelligent Data Services aan te bieden aan hun klanten. Deze helpen hen met het beschermen en beheren van data en applicaties in een wereld waarin steeds vaker gebruik wordt gemaakt van hybride clouds en multi-cloudomgevingen”, zegt John Tavares, vice president Global Channels and Alliances. “Onze speciale programma’s voor MSP’s en aggregators helpen partners om deze doelstellingen te realiseren, problemen proactief aan te pakken en hun onderneming toekomstbestendig te maken. We bieden brancheleidende oplossingen en de tools, voordelen, ervaring en ondersteuning die partners nodig hebben om hun klanten te helpen om hun data te beschermen en beheren in elke omgeving, of het nu gaat om data op locatie, gegevens in de cloud of SaaS-data.”

Het MSP Partner Advantage-programma biedt diverse voordelen die partners in staat stellen om voort te bouwen op hun bestaande dienstenaanbod en nieuwe diensten voor hun klanten te ontwikkelen. Dit moderne en eenvoudige programma omvat twee niveaus met duidelijke eisen ten aanzien van promoties en incentives. Het beloont partners voor het bevorderen van het gebruik van de oplossingen van Commvault. MSP-partners worden daarnaast flexibele licentie- en verbruiksopties geboden waarmee ze optimaal kunnen voorzien in de vraag van klanten. Dit omvat zowel abonnementen als op verbruik gebaseerde overeenkomsten. Commvault helpt MSP- en aggregator-partners om succes te boeken met trainingsmogelijkheden en opleidingstrajecten voor het uitbreiden van hun competenties. Op die manier kunnen ze meer omzet uit de oplossingen van Commvault genereren.

Commvault heeft plannen om later dit jaar Metallic for MSPs aan zijn Partner Advantage-programma toe te voegen. Deze oplossing stelt MSP’s in staat om hun dienstenaanbod uit te breiden en daarbij te profiteren van de flexibiliteit van SaaS.