Strategische samenwerking Distology en Auth0

Distology, de distributeur voor fabrikanten en dienstverleners van cybersecurityoplossingen, heeft een nieuw strategisch partnership aangekondigd met Auth0, een onderdeel van Okta. Auth0 verzorgt de Customer Identity Access Management, zodat development teams zich kunnen richten op innovatie. Eén van de belangrijkste onderscheidende kenmerken van het platform is de schaalbaarheid. Hierdoor kunnen bedrijven, zonder enige specialistische kennis, eenvoudig de beveiliging en gebruikerservaring configureren.

Volgens het rapport State of the Connected Customer van Salesforce, is 80% van de consumenten van mening dat de gebruikerservaring net zo belangrijk is als de uiteindelijke producten of diensten die ze bieden. Met dit in gedachten maakt Auth0 inloggen eenvoudig, zodat klanten de gebruikerservaring krijgen waar ze naar op zoek zijn. Dit geldt bovendien ook voor haar innovatieve security oplossingen zoals Adaptive Multi-factor Authentication (MFA), die de identiteit van klanten beschermt zonder afbreuk te doen aan de gebruikerservaring.

Pete Wilson, EMEA partner manager bij Auth0: ‘Terwijl Nederlandse bedrijven hun diensten blijven digitaliseren, worden ze heel vaak geconfronteerd met uitdagingen op het gebied van security en gebruikerservaring. "We kijken er naar uit om samen te werken met Distology en haar partners. Op deze manier kunnen wij lokale bedrijven ondersteunen in het oplossen van deze uitdagingen en identiteitsbeveiliging in het middelpunt van hun digitale strategie verwerken.’

Distology is één van oudste wereldwijde distributeurs van Okta. Nu Auth0 is toegevoegd aan het portfolio van Distology kunnen haar partners de toonaangevende onafhankelijke identiteitsoplossingen van Auth0 aanbieden voor iedere use case. Omdat identiteit vaak een cruciaal onderdeel is van digitale transformatie en cyberbeveiligingsinitiatieven, biedt Auth0 via zijn Marketplace een suite van gebruiksvriendelijke technologie integraties aan. Op deze manier kunnen klanten het platform uitbreiden naar hun eigen behoeften.

Distology beleefde het afgelopen jaar zijn meest succesvolle periode tot nu toe. Het bedrijf verdubbelde zijn team en heeft ambitieuze groeiplannen. Distology wil deze ontwikkeling graag voortzetten door zijn leveranciersportfolio te verbreden en uit te breiden. Op deze manier biedt het bedrijf zijn wederverkopers een groter scala aan oplossingen.

‘De rol van een distributeur verandert voortdurend en ons partnernetwerk vertrouwt erop dat wij namens hen ‘due diligence onderzoek’ verrichten voor opkomende technologieën. Op deze manier kunnen onze partners hoogwaardige en veilige oplossingen aanbieden. We weten dat onze partners weinig tijd hebben, dus op deze manier willen we met onze ondersteuning écht toegevoegde waarde bieden’, aldus Lance Williams, Chief Product Officer bij Distology.